Hledáte něco?

Google
 

.

neděle 20. ledna 2008

Geocaching Jesenik

I přes náš poslední nález, jsem na geocaching nezanevřel, protože věřím, že takové štěstí/neštěstí již mít nikdy nebudeme. Využil jsem pobytu v Priessnizových lázních Jeseník, k nalezení dvou nejbližších cache v okolí, navíc nebyl čas. V pátek jsme dorazili před půlnocí, protože u autobusu praskla pneumatika. V sobotu byly pro zaměstnance ČSOB zorganizovány závody v běžeckých, snowboardových a lyžařských disciplínách. Byly připraveny i sněžné skůtry, ale bohužel díky počasí se nakonec nepůjčovali, i když já jsem byl vyjímka a alespoň kousek jsem se projel :o)

Dnes ráno před odjezdem autobusu jsem sám vyrazil za lovem cache, protože kolegové měli ještě nějaké procedury, které jsem já absolvoval již v sobotu. První cache byla ta nejjednodušší co jsem kdy nalezl, druhá mi dala zabrat trochu víc, hlavně jsem neměl už tolik času, ale nakonec jsem ji taky úspěšně nalezl. Přidávám dvě fotky, obě focené poblíž nálezu caches, více nebudu prozrazovat pro případné zájemce.....

Posted by Picasa

Žádné komentáře: