Hledáte něco?

Google
 

.

neděle 27. ledna 2008

Moje první GEOCOIN

Dnes odpoledne jsem v Horicich vyrazil na lov své první geocoin. Každá mince má své číslo a po nalezení se zaloguje na geocaching.com, kde se dá sledovat jakou vzdálenost už urazila. Vlastník této mince je belgičan a vzal si ji sebou na Maltu. Tam ji našel jeden čecháček a od té doby putuje jen po čechách, už urazila 2170.2km. Já ji plánuji posunout buď do Bratislavy začátkem února a nebo do Říma koncem února. Kontaktoval jsem vlastníka, zda preferuje vzdálenost či rychlost :o). Foceno pomocí Olympus MJU 790 SW.










4 komentáře:

Vlastik řekl(a)...

Rozhodně by bylo férovější to číslo zaretušovat. S pozdravem Vlastik7

300zatacek řekl(a)...

Pekny.
Napadlo me, ze bychom si taky mohli poridit vlastni geocoin.

Myslim ze prodavaji baleni po 5ti, takze jeste nekoho sezeneme :-)

Energit řekl(a)...

to milan: jo nejaka horicka geocoin by nebyla spatna :)

Energit řekl(a)...

Vlastiku, diky za komentář a link http://wiki.geocaching.cz/wiki/Tracking_Number už jsem to zaretušoval, nevěděl jsem právě díky tomu, že to byla má první :o)