Hledáte něco?

Google
 

.

sobota 5. ledna 2008

Zajímavý geocaching, místo plastové krabičky MRTVOLA!

Je to opravdu silný zážitek, tak se trochu rozepíšu, i když to nemám ve zvyku. Pro ty, kdo nevědí co Geocaching je, doporučuji tento odkaz co je geocaching

Začalo to tím, že můj kamarád Milan Borůvka si pořídil GPS modul ke svému MDA compactu boruvkovy clanky o geocachingu pak mě vzal několikrát sebou a spolu jsme objevili asi 7 "kešek" a od té doby jsem si přál mít vlastní GPS. Sice jsem měl smartphone, umožňující komunikaci s GPS modulem taky, ale vzhledem k výdrži baterie jsem o koupi modulu neuvažoval. Jednalo se o Siemens SX1, ke kterému se váže taky zajímavá historka s kriminálním podtextem, tu možná taky někdy sepíšu :o).

Zpátky k příběhu, chvíli to trvalo, ale nakonec jsem si v listopadu pořídil vlastní PDA s integrovaným GPS modulem E-TEN Glofiish M700, bohužel první pokus o nalezení cache v minulém roce nevyšel a na druhý pokus se to podařilo až dnes, tedy za pomoci mé přítelkyně :o) Nadšeni úspěchem jsme se vydali hledat ještě jednu cache poblíž, ale jak jsme se později dozvěděli, šli jsme jinam než autor zamýšlel.

Jednalo se totiž o tzv. mystery cache, což znamená, že ten kdo cache ukryl, nedá souřadnice přímo, ale musíte vyluštit jistou hádanku nebo si dopočítat souřadnice z jiných. Já to bohužel či bohudík pochopil tak, že ty druhé souřadnice už jsou konečné a tak jsme tam marně hledali cache. Začalo se stmívat, bylo to v lese, byla zima a očividně tam nebyl nikde žádný patník, u kterého to údajně mělo být, takže jsem to už chtěl zabalit.

Když tu najednou na mne zavolala přítelkyně, že něco našla. Že prý je to mrtvola. Já samozřejmě čekal, že to bude mrtvý pták, nebo jen nějaká pohozená bunda nebo tak něco, ale ne, byla to opravdu mrtvola člověka! Vzhledem k tomu, že byla zakryta větvemi, bylo jasné, že to je vražda. Problesklo mi hlavou, jestli někdo zamýšlel nás, či kohokoliv jiného, kdo hraje geocaching, sem zavést. Ale hned jsem věděl, že by to byl hodně drsný vtípek.

Hned jsme zavolali policii a po chvíli čekání je dovedli na místo nálezu, mezitím dorazili dvě další hlídky, všem jsme popsali stručně náš příběh, včetně sáhodlouhého vysvětlení co je to ten geocaching :) , ale stále se čekalo na kriminálku. Trvalo to dlouho a tak nás propustili domů, že nás prý budou kontaktovat, zatím se tak nestalo, tak uvidíme. Potom případně článek updatuju včetně lokality, zatím raději nebudu uvádět....

3 komentáře:

filemon řekl(a)...

No moc pekny, to ti teda povim. Fakt by bylo drsny, kdyby vas tam nekdo poslal cilene.

Energit řekl(a)...

jak jsem psal, nasledne jsem zjistil ze tomu tak nebylo, byla to jen pomocna souradnice, z ktere se mela vypocitat ta posledni, kazdopadne byt to o den dele, tak dnes bychom za snehu asi vubec nevyrazili a mrtvola by tam byla o par dnu, tydnu dele.....

Anonymní řekl(a)...

tak to je fakt vostrý :))