Hledáte něco?

Google
 

.

středa 23. ledna 2008

Já a focení

Od dnešního dne jsem se rozhodl sdělovat více o mém fotografování. Nikdy jsem nebyl velký fanda do focení, až do doby, kdy jsem si koupil svůj první digitální fotoaparát. Byl to Nikon Coolpix 2500. Zakoupil jsem ho v roce 2002 v USA ve známém obchodě WALMART. Tehdy stál okolo 300USD a to byl dolar ještě hodně nad 30Kč. Byl jsem s ním spokojen, ale záhy mě začalo vadit jeho netradiční vzhled, nepraktické ovládání a nemožnost natáčet video se zvukem. Po diskusi s místními amíky, kteří mi řekli: "tak ho vrať a kup si jinej", jsem šel a zkusil to :o)




Přišel jsem do WALMARTu a řekl, že s ním nejsem spokojen. Na nic se neptali a dali mi peníze na ruku. V té době to byl pro mě celkem šok, ale později jsem se dozvěděl, že Walmart s tím ve svém rozpočtu počítá. Slyšel jsem příběhy, některých čechů a poláků, kteří si po dokončení work and travel programu nakoupili stany, spacáky, vařiče atd., a když skončili s cestováním, vrátili vše zpět do "půjčovny :o)". Ale zpět k focení. Zakoupil jsem si CANON POWERSHOT A40. Ten už mi vyhovoval více, bohužel však nevydržel déle jak 14 dní. Při projížďce v kajaku na lake Powell se mi podařilo ho namočit tak, že už jsem ho nerozchodil. Hodně jsem si nadával, ale pak mě napadlo zkusit reklamaci "po americku" :o)
Zašel jsem tedy do již zmiňovaného obchodu a řekl, že to nějak nefunguje. Bez otázek jsem měl za pár minut CANON POWERSHOT A40 úplně nový. Od té doby toho se mnou prožil hodně a fotím s ním dodnes. Většina mých fotek byla focena tímto zastaralým stroječkem. Posledních pár malých alb je foceno mým PDA, tím pádem kvalita fotek není nijak závratná. Proto jsme se s přítelkyní rozhodli nakoupit trochu kvalitnější přístroje. Volba padla na Olympus Mju 790, takže se můžete těšit i na fotky pod vodou a pro focení na dálku s až 28,7 optickým zoomem se nám nejvíc zamlouval Panasonic dmc fz18. Brzy zde najdete naše postřehy a zkušenosti a samozřejmě fotky na picasa.




Žádné komentáře: